Obchodné podmienky

Všeobecné obchodné podmienky
I. Základné ustanovenie
1. Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „obchodné podmienky“) sú v
súlade s ustanoveniami zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník v platnom znení
(ďalej len „občiansky zákonník“), zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa a o
zmene zákona Slovenskej národnej rady
č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov (ďalej
len „zákon o ochrane spotrebiteľa“), zákona č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri
predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo
zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a
doplnení niektorých zákonov (ďalej len „zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji na
diaľku“)
IČ: 46 190 548
DIČ: SK3023291130
so sídlom v Trnave
zapísanou v obchodnom registri Okresného súdu v Trnave, oddiel szco
kontaktné údaje:
email minilotask@gmail.com
telefón 0944 335 525
www minilota sk
(ďalej len „predávajúci“)
2. Tieto obchodné podmienky upravujú vzájomné práva a povinnosti medzi
predávajúcim a fyzickou osobou, ktorá uzatvára kúpnu zmluvu (ďalej len „kupujúci")
prostredníctvom webového rozhrania umiestneného na webovej stránke dostupnej
na internetovej adrese ... (ďalej len „internetový obchod").
3. Ustanovenia obchodných podmienok sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej
zmluvy. Odlišné dojednania v kúpnej zmluve majú prednosť pred ustanoveniami
týchto obchodných podmienok.
4. Tieto obchodné podmienky a kúpna zmluva sa uzatvárajú v slovenskom
jazyku.
Všeobecné obchodné podmienky
II. Informácie o tovare a cenách
1. Informácie o tovare, vrátane uvedenia cien jednotlivého tovaru a jeho
hlavných vlastností sú uvedené pri jednotlivých tovarov v katalógu internetového
obchodu. Ceny tovaru sú uvedené vrátane dane z pridanej hodnoty, všetkých
súvisiacich poplatkov a nákladov za vrátenie tovaru, ak tento tovar zo svojej podstaty
nemôže byť vrátený poštou. Ceny tovaru zostávajú v platnosti po dobu, po ktorú sú
zobrazované v internetovom obchode.
2. Všetky prezentácie tovarov umiestneného v katalógu internetového obchodu
sú informatívneho charakteru a predávajúci nie je povinný uzatvoriť kúpnu zmluvu
ohľadom tohto tovaru.
3. V internetovom obchode sú zverejnené informácie o nákladoch spojených s
balením a dodaním tovaru. Informácie o nákladoch spojených s balením a dodaním
tovaru uvedené v internetovom obchode platí len v prípade, keď je tovar doručovaný
v rámci územia Slovenskej republiky.
4. Prípadné zľavy z kúpnej ceny tovaru nemožno navzájom kombinovať, ak sa
nedohodne predávajúci s kupujúcim inak.
III. Objednávka a uzavretie kúpnej zmluvy
1. Náklady vzniknuté kupujúcemu pri použití komunikačných prostriedkov na
diaľku v súvislosti s uzatvorením kúpnej zmluvy (náklady na internetové pripojenie,
náklady na telefónne hovory), hradí kupujúci sám. Tieto náklady sa nelíšia od
základnej sadzby.
2. Kupujúci realizuje objednávku tovaru týmito spôsobmi:
• prostredníctvom svojho zákazníckeho účtu, po predchádzajúcej registrácii v
internetovom obchode,
• vyplnením objednávkového formulára bez registrácie.
3. Pri zadávaní objednávky si kupujúci vyberie tovar, počet kusov tovaru, spôsob
platby a doručenia.
4. Pred odoslaním objednávky je kupujúcemu umožnené kontrolovať a meniť
údaje, ktoré do objednávky vložil. Objednávku odošle kupujúci predávajúcemu
kliknutím na tlačidlo .... Údaje uvedené v objednávke sú predávajúcim považované za
správne. Podmienkou platnosti objednávky je vyplnenie všetkých povinných údajov
v objednávkovom formulári a potvrdenie kupujúceho o tom, že sa zoznámil s týmito
obchodnými podmienkami.
5. Okamžite po obdržaní objednávky zašle predávajúci kupujúcemu potvrdenie
o obdržaní objednávky na emailovú adresu, ktorú kupujúci pri objednaní zadal. Toto
Všeobecné obchodné podmienky 
potvrdenie je automatické a nepovažuje sa za uzatvorenie zmluvy. Prílohou
potvrdenia sú aktuálne obchodné podmienky predávajúceho. Kúpna zmluva je
uzatvorená až po prijatí objednávky predávajúcim. Oznámenie o prijatí objednávky je
doručené na emailovú adresu kupujúceho. / Okamžite po obdržaní objednávky zašle
predávajúci kupujúcemu potvrdenie o obdržaní objednávky na emailovú adresu,
ktorú kupujúci pri objednaní zadal. Toto potvrdenie sa považuje za uzavretie zmluvy.
Prílohou potvrdenia sú aktuálne obchodné podmienky predávajúceho. Kúpna
zmluva je uzatvorená potvrdením objednávky predávajúcim na emailovú adresu
kupujúceho.
6. V prípade, že niektorý z požiadaviek uvedených v objednávke nemôže
predávajúci splniť, zašle kupujúcemu na jeho emailovú adresu zmenenú ponuku.
Pozmenená ponuka sa považuje za nový návrh kúpnej zmluvy a kúpna zmluva je v
takom prípade uzatvorená potvrdením kupujúceho o prijatie tejto ponuky
predávajúcemu na jeho emailovú adresu uvedenú v týchto obchodných
podmienkach.
7. Všetky objednávky prijaté predávajúcim sú záväzné. Kupujúci môže zrušiť
objednávku, dokiaľ nie je kupujúcemu doručené oznámenie o prijatí objednávky
predávajúcim. Kupujúci môže zrušiť objednávku telefonicky na telefónne číslo alebo
email predávajúceho uvedený v týchto obchodných podmienkach.
8. V prípade, že došlo k zjavnej technickej chybe na strane predávajúceho pri
uvedení ceny tovaru v internetovom obchode, alebo v priebehu objednávania, nie je
predávajúci povinný dodať kupujúcemu tovar za túto úplne zjavne chybnú cenu ani
v prípade, že kupujúcemu bolo zaslané automatické potvrdenie o obdržaní
objednávky podľa týchto obchodných podmienok. Predávajúci informuje
kupujúceho o chybe bez zbytočného odkladu a zašle kupujúcemu na jeho emailovú
adresu zmenenú ponuku. Pozmenená ponuka sa považuje za nový návrh kúpnej
zmluvy a kúpna zmluva je v takom prípade uzavretá potvrdením o prijatí kupujúcim
na emailovú adresu predávajúceho.
IV. Zákaznícky účet
1. Na základe registrácie kupujúceho vykonanej v internetovom obchode môže
kupujúci pristupovať do svojho zákazníckeho účtu. Zo svojho zákazníckeho účtu
môže kupujúci vykonávať objednávanie tovaru. Kupujúci môže objednávať tovar tiež
bez registrácie.
2. Pri registrácii do zákazníckeho účtu a pri objednávaní tovaru je kupujúci
povinný uvádzať správne a pravdivo všetky údaje. Údaje uvedené v užívateľskom
účte je kupujúci pri akejkoľvek zmene povinný aktualizovať. Údaje uvedené
Všeobecné obchodné podmienky 
kupujúcim v zákazníckom účte a pri objednávaní tovaru sú predávajúcim
považované za správne.
3. Prístup k zákazníckemu účtu je zabezpečený užívateľským menom a heslom.
Kupujúci je povinný zachovávať mlčanlivosť, ohľadne informácií potrebných na
prístup do jeho zákazníckeho účtu. Predávajúci nenesie zodpovednosť za prípadné
zneužitie zákazníckeho účtu tretími osobami.
4. Kupujúci nie je oprávnený umožniť využívanie zákazníckeho účtu tretím
osobám.
5. Predávajúci môže zrušiť užívateľský účet, a to najmä v prípade, keď kupujúci
svoj užívateľský účet dlhšie nevyužíva, či v prípade, keď kupujúci poruší svoje
povinnosti z kúpnej zmluvy alebo týchto obchodných podmienok.
6. Kupujúci berie na vedomie, že užívateľský účet nemusí byť dostupný
nepretržite, a to najmä s ohľadom na nutnú údržbu hardwérového a softwérového
vybavenia predávajúceho, popr. nutnú údržbu hardwérového a softwérového
vybavenia tretích osôb.
V. Platobné podmienky a dodanie tovaru
1. Cenu tovaru a prípadné náklady spojené s dodaním tovaru podľa kúpnej
zmluvy môže kupujúci uhradiť nasledovnými spôsobmi:
• bezhotovostne prevodom na bankový účet predávajúceho
• bezhotovostne platobnou kartou,
• bezhotovostne prevodom na účet predávajúceho prostredníctvom platobnej
brány
• dobierkou v hotovosti pri odovzdaní tovaru,
• v hotovosti alebo platobnou kartou pri osobnom odbere v prevádzke,
• v hotovosti alebo platobnou kartou pri osobnom odbere výdajni zásielok
2. Spoločne s kúpnou cenou je kupujúci povinný uhradiť predávajúcemu
náklady spojené s balením a dodaním tovaru v dohodnutej výške. Ak nie je ďalej
uvedené výslovne inak, rozumie sa ďalej kúpnou cenou aj náklady spojené s
dodaním tovaru.
3. V prípade platby v hotovosti je kúpna cena splatná pri prevzatí tovaru. V
prípade bezhotovostnej platby je kúpna cena splatná do 3 dní od uzavretia kúpnej
zmluvy.
4. V prípade platby prostredníctvom platobnej brány postupuje kupujúci podľa
pokynov príslušného poskytovateľa elektronických platieb.
5. V prípade bezhotovostnej platby je záväzok kupujúceho uhradiť kúpnu cenu
splnený okamihom pripísania príslušnej čiastky na bankový účet predávajúceho.
Všeobecné obchodné podmienky 
6. Predávajúci nepožaduje od kupujúceho vopred žiadnu zálohu či inú obdobnú
platbu. Úhrada kúpnej ceny pred odoslaním tovar nie je zálohou.
7. Podľa zákona o evidencii tržieb je predávajúci povinný vystaviť kupujúcemu
účtenku. Zároveň je povinný zaevidovať prijatú tržbu u správcu dane online, v
prípade technického výpadku potom najneskôr do 48 hodín
8. Tovar je kupujúcemu doručený:
• na adresu určenú kupujúcim v objednávke
• prostredníctvom výdajne zásielok na adresu výdajne, ktorú kupujúci určil,
• osobným odberom v prevádzke predávajúceho
9. Voľba spôsobu dodania sa vykonáva počas objednávania tovaru.
10. Náklady na dodanie tovaru v závislosti na spôsobe odoslania a prevzatia tovaru
sú uvedené v objednávke kupujúceho a v potvrdení objednávky predávajúcim. V
prípade, že je spôsob dopravy dohodnutý na základe osobitného požiadavky
kupujúceho, nesie kupujúci riziko a prípadné dodatočné náklady spojené s týmto
spôsobom dopravy.
11. Ak je predávajúci podľa kúpnej zmluvy povinný dodať tovar na miesto určené
kupujúcim v objednávke, je kupujúci povinný prevziať tovar pri dodaní. V prípade, že
je z dôvodov na strane kupujúceho nutné tovar doručovať opakovane alebo iným
spôsobom, než bolo uvedené v objednávke, je kupujúci povinný uhradiť náklady
spojené s opakovaným doručovaním tovaru, resp. náklady spojené s iným spôsobom
doručenia.
12. Pri prevzatí tovaru od prepravcu je kupujúci povinný skontrolovať
neporušenosť obalov tovaru a v prípade akýchkoľvek závad toto bezodkladne
oznámiť prepravcovi. V prípade zistenia porušenia obalu svedčiaceho o
neoprávnenom vniknutí do zásielky nemusí kupujúci zásielku od prepravcu prevziať.
13. Predávajúci vystaví kupujúcemu daňový doklad - faktúru. Daňový doklad je
odoslaný na emailovú adresu kupujúceho. / Daňový doklad je priložený k
dodávanému tovaru.
14. Kupujúci nadobúda vlastnícke právo k tovaru zaplatením celej kúpnej ceny za
tovar, vrátane nákladov na dodanie, najskôr však prevzatím tovaru. Zodpovednosť za
náhodnou skazu, poškodenie či stratu tovaru prechádza na kupujúceho okamihom
prevzatia tovaru alebo okamihom, kedy mal kupujúci povinnosť tovar prevziať, ale v
rozpore s kúpnou zmluvou tak neurobil.
VI. Odstúpenie od zmluvy
1. Kupujúci, ktorý uzavrel kúpnu zmluvu mimo svoju podnikateľskú činnosť ako
spotrebiteľ, má právo od kúpnej zmluvy odstúpiť.
Všeobecné obchodné podmienky 
2. Pokiaľ je kúpna zmluva uzatvorená na diaľku (prostredníctvom internetového
obchodu) alebo mimo prevádzkových priestorov predávajúceho, a zároveň ak
predávajúci včas a riadne poskytol kupujúcemu informácie o práve odstúpiť od
kúpnej zmluvy, podmienkach, lehote a postupe pri uplatňovaní práva na odstúpenie
od kúpnej zmluvy vrátane formulára na odstúpenie od kúpnej zmluvy (v súlade s
ustanovením § 3 ods. 1 písm. h) zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku) a
za súčasného splnenia zákonom vyžadovaných skutočností, má kupujúci podľa
zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku právo bez uvedenia dôvodu a bez
akejkoľvek sankcie odstúpiť od kúpnej zmluvy.
3. Lehota na odstúpenie od zmluvy je 14 dní
• okamihom prevzatia tovaru, ktorý bol dodaný ako posledný, ak je predmetom
kúpnej zmluvy objednaný tovar, ktorý sa dodáva oddelene
• okamihom prevzatia posledného dielu alebo posledného kusu, ak je
predmetom kúpnej zmluvy niekoľko druhov tovaru alebo dodanie niekoľkých častí,
• okamihom prevzatia prvého dodaného tovaru, ak je predmetom kúpnej
zmluvy tovar, ktorý je dodávaný počas vymedzeného obdobia.
4. Kupujúci berie na vedomie, že v súlade s ustanovením § 7 ods. 6 zákona o
ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku nemôže okrem iného odstúpiť od kúpnej
zmluvy:
• poskytnutie služby, ak sa jej poskytovanie začalo s výslovným súhlasom
spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto
súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, a ak
došlo k úplnému poskytnutiu služby,
• predaj tovaru alebo poskytnutie služby, ktorých cena závisí od pohybu cien na
finančnom trhu, ktorý predávajúci nemôže ovplyvniť a ku ktorému môže dôjsť počas
plynutia lehoty na odstúpenie od zmluvy,
• predaj tovaru zhotoveného podľa osobitných požiadaviek spotrebiteľa, tovaru
vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného spotrebiteľa,
• predaj tovaru, ktorý podlieha rýchlemu zníženiu akosti alebo skaze,
• predaj tovaru uzavretého v ochrannom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z
dôvodu ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol
po dodaní porušený,
• predaj tovaru, ktorý môže byť vzhľadom na svoju povahu po dodaní
neoddeliteľne zmiešaný s iným tovarom,
• predaj alkoholických nápojov, ktorých cena bola dohodnutá v čase uzavretia
zmluvy, pričom ich dodanie je možné uskutočniť najskôr po 30 dňoch a ich cena
závisí od pohybu cien na trhu, ktoré predávajúci nemôže ovplyvniť,
• vykonanie naliehavých opráv alebo údržby, o ktoré spotrebiteľ výslovne
požiadal predávajúceho; to neplatí pre zmluvy o službách a zmluvy, ktorých
predmetom je predaj iného tovaru ako náhradných dielov potrebných na vykonanie
Všeobecné obchodné podmienky
opravy alebo údržby, ak boli uzavreté počas návštevy predávajúceho u spotrebiteľa a
spotrebiteľ si tieto služby alebo tovary vopred neobjednal,
• predaj zvukových záznamov, obrazových záznamov, zvukovoobrazových
záznamov, kníh alebo počítačového softwéru predávaných v ochrannom obale, ak
spotrebiteľ tento obal rozbalil,
• predaj periodickej tlače s výnimkou predaja na základe dohody o
predplatnom a predaj kníh nedodávaných v ochrannom obale,
• poskytnutie ubytovacích služieb na iný ako ubytovací účel, preprava tovaru,
nájom automobilov, poskytnutie stravovacích služieb alebo poskytnutie služieb
súvisiacich s činnosťami v rámci voľného času a podľa ktorej sa predávajúci zaväzuje
poskytnúť tieto služby v dohodnutom čase alebo v dohodnutej lehote,
• poskytovanie elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči, ak sa jeho
poskytovanie začalo s výslovným súhlasom spotrebiteľa a spotrebiteľ vyhlásil, že bol
riadne poučený o tom, že vyjadrením tohto súhlasu stráca právo na odstúpenie od
zmluvy.
5. Pre dodržanie lehoty na odstúpenie od kúpnej zmluvy musí kupujúci odoslať
akékoľvek jednoznačné vyhlásenie vyjadrujúce jeho vôľu odstúpiť od kúpnej zmluvy
a to v stanovenej lehote podľa ods. 3 článku VI týchto obchodných podmienok.
6. Pre odstúpenie od kúpnej zmluvy môže kupujúci využiť vzorový formulár na
odstúpenie od kúpnej zmluvy poskytovaný predávajúcim. Odstúpenie od kúpnej
zmluvy zašle kupujúci na emailovú alebo doručovaciu adresu predávajúceho
uvedenú v týchto obchodných podmienkach. Predávajúci potvrdí kupujúcemu
bezodkladne prijatie formulára.
7. Kupujúci, ktorý odstúpil od kúpnej zmluvy, je povinný vrátiť predávajúcemu
tovar do 14 dní od odstúpenia od kúpnej zmluvy predávajúcemu. Kupujúci nesie
náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu, a to aj v tom prípade, keď tovar nemôže
byť vrátený pre svoju povahu poštou.
8. Ak odstúpi kupujúci od kúpnej zmluvy, vráti mu predávajúci bezodkladne,
najneskôr však do 14 dní od odstúpenia od kúpnej zmluvy, všetky peňažné
prostriedky vrátane nákladov na dodanie, ktoré od neho prijal, a to rovnakým
spôsobom. Predávajúci vráti kupujúcemu prijaté peňažné prostriedky iným
spôsobom len vtedy, ak s tým kupujúci súhlasí a ak mu tým nevzniknú ďalšie
náklady.
9. Ak kupujúci zvolil iný, než najlacnejší spôsob dodania tovaru, ktorý predávajúci
ponúka, vráti predávajúci kupujúcemu náklady na dodanie tovaru vo výške
zodpovedajúcej najlacnejšiemu ponúkanému spôsobu dodania tovaru.
10. Ak odstúpi kupujúci od kúpnej zmluvy, nie je predávajúci povinný vrátiť prijaté
peňažné prostriedky kupujúcemu skôr, než mu kupujúci tovar odovzdá alebo
preukáže, že tovar predávajúcemu odoslal.
Všeobecné obchodné podmienky
11. Tovar musí vrátiť kupujúci predávajúcemu nepoškodený, neopotrebovaný a
neznečistený a ak je to možné, v pôvodnom obale. Nárok na náhradu škody
vzniknuté na tovare je predávajúci oprávnený jednostranne započítať proti nároku
kupujúceho na vrátenie kúpnej ceny.
12. Predávajúci je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy z dôvodu vypredania
zásob, nedostupnosti tovaru, alebo keď výrobca, dovozca alebo dodávateľ tovaru
prerušil výrobu alebo dovoz tovaru. Predávajúci bezodkladne informuje kupujúceho
prostredníctvo emailovej adresy uvedenej v objednávke a vráti v lehote 14 dní od
oznámenia o odstúpení od kúpnej zmluvy všetky peňažné prostriedky vrátane
nákladov na dodanie, ktoré od neho na základe zmluvy prijal, a to rovnakým
spôsobom, prípadne spôsobom určeným kupujúcim.
VII. Práva z vadného plnenia
1. Predávajúci zodpovedá kupujúcemu, že tovar pri prevzatí nemá vady. Najmä
predávajúci zodpovedá kupujúcemu, že v čase, keď kupujúci tovar prevzal:
• má tovar vlastnosti, ktoré si strany dohodli, a chýba ak dojednania, má také
vlastnosti, ktoré predávajúci alebo výrobca opísal alebo ktoré kupujúci očakával
vzhľadom na charakter tovaru a na základe reklamy nimi vykonávané,
• sa tovar hodí k účelu, ktorý pre jeho použitie predávajúci uvádza alebo ku
ktorému sa tovar rovnakého druhu bežne používa,
• tovar zodpovedá kvalitou alebo prevedením dohovorené vzorky alebo
predlohe, ak bola akosť alebo prevedenie určené podľa dohodnutého vzorky alebo
predlohy,
• je tovar v zodpovedajúcom množstve, miere alebo hmotnosti a
• tovar vyhovuje požiadavkám právnych predpisov.
2. Povinnosti z chybného plnenia má predávajúci minimálne v takom rozsahu, v
akom trvajú povinnosti z chybného plnenia výrobcu. Kupujúci je inak oprávnený
uplatniť právo zo vady, ktorá sa vyskytne u spotrebného tovaru v čase dvadsiatich
štyroch mesiacov od prevzatia.
3. Ak je na predávanom tovare, na jeho obale, návode pripojenému k tovaru
alebo v reklame v súlade s inými právnymi predpismi uvedená doba, po ktorú je
možné tovar použiť, použijú sa ustanovenia o záruke za akosť. Zárukou za akosť sa
predávajúci zaväzuje, že tovar bude po určitú dobu spôsobilý na použitie na obvyklý
účel alebo že si zachová obvyklé vlastnosti. Vytkol ak kupujúci predávajúcemu vadu
tovaru oprávnene, nebeží lehota na uplatnenie práv z chybného plnenia ani záručná
doba po dobu, po ktorú nemôže kupujúci chybný tovar užívať.
4. Ustanovenia uvedené v predchádzajúcom odseku obchodných podmienok sa
neuplatnia u tovaru predávaného za nižšiu cenu na vadu, pre ktorú bola nižšia cena

dohodnutá, na opotrebenie tovaru spôsobené jeho obvyklým užívaním, u použitého
tovaru na vadu zodpovedajúce miere používania alebo opotrebenia, ktorú tovar mal
pri prevzatí kupujúcim, alebo ak to vyplýva z povahy tovaru. Právo z chybného
plnenia kupujúcemu nenáleží, ak pred prevzatím tovaru vedel, že tovar má vadu,
alebo ak vadu sám kupujúci spôsobil.
5. V prípade výskytu vady môže kupujúci predávajúcemu predložiť reklamáciu a
požadovať:
• výmenu za nový tovar,
• opravu tovaru,
• primeranú zľavu z kúpnej ceny,
• odstúpiť od zmluvy.
6. Kupujúci má právo odstúpiť od zmluvy,
• ak má tovar podstatnú vadu,
• ak nemôže vec riadne užívať pre opakovaný výskyt vady alebo vád po oprave,
• pri väčšom počte chýb tovaru.
7. Podstatné je také porušenie kúpnej zmluvy, o ktorom strana porušujúca
zmluvu už pri uzatvorení zmluvy vedela alebo musela vedieť, že by druhá strana
zmluvu neuzavrela, ak by toto porušenie predvídala.
8. U vady, ktorá znamená nepodstatné porušenie zmluvy (bez ohľadu na to, ak
ide o vadu odstrániteľnú či neodstrániteľnú), má kupujúci nárok na odstránenie vady
alebo primeranú zľavu z kúpnej ceny.
9. Ak sa vyskytol prípad odstrániteľná vada po oprave opakovane (zvyčajne tretí
reklamácia pre rovnakú závadu alebo štvrtá pre odlišné závady) alebo má tovar väčší
počet chýb (spravidla najmenej tri chyby súčasne), má kupujúci právo uplatniť
požiadavku na zľavu z kúpnej ceny, výmenu tovaru alebo odstúpiť od zmluvy.
10. Pri uplatnení reklamácie je kupujúci povinný predávajúcemu oznámiť, aké
právo si zvolil. Zmena voľby bez súhlasu predávajúceho je možná len vtedy, žiadal Ak
kupujúci opravu vady, ktorá sa ukáže byť neodstrániteľná. Nezvolí ak kupujúci si
svoje právo z podstatného porušenia zmluvy včas, má práva rovnaká ako pri
nepodstatnom porušení zmluvy.
11. Ak nie je oprava alebo výmena tovaru možná, na základe odstúpenia od
zmluvy môže kupujúci požadovať vrátenie kúpnej ceny v plnej výške.
12. Ak predávajúci preukáže, že kupujúci pred prevzatím o chybe tovaru vedel
alebo ju sám spôsobil, nie je predávajúci povinný nároku kupujúceho vyhovieť.
13. Kupujúci nemôže reklamovať zľavnený tovar z dôvodu, pre ktorý je daný tovar
zľavnený.
14. Predávajúci je povinný prijať reklamáciu v ktorejkoľvek prevádzke, v ktorej je
prijatie reklamácie možné, prípadne aj v sídle alebo mieste podnikania. Predávajúci
je povinný kupujúcemu vydať písomné potvrdenie o tom, kedy kupujúci právo
uplatnil, čo je obsahom reklamácie a aký spôsob vybavenia reklamácie kupujúci
Všeobecné obchodné podmienky
požaduje, ako aj potvrdenie o dátume a spôsobe vybavenia reklamácie, vrátane
potvrdenia o vykonaní opravy a čase jej trvania, prípadne písomné odôvodnenie
zamietnutie reklamácie.
15. Predávajúci alebo ním poverený pracovník rozhodne o reklamácii ihneď, v
zložitých prípadoch do troch pracovných dní. Do tejto lehoty sa nezapočítava doba
primeraná podľa druhu výrobku či služby potrebná k odbornému posúdeniu vady.
Reklamácia vrátane odstránenia vady musí byť vybavená bezodkladne, najneskôr do
30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie, pokiaľ sa predávajúci s kupujúcim
nedohodne na dlhšej lehote. Márne uplynutí tejto lehoty sa považuje za podstatné
porušenie zmluvy a kupujúci má právo od kúpnej zmluvy odstúpiť. Za okamih
uplatnenia reklamácie sa považuje okamih, kedy dôjde prejav vôle kupujúceho
(uplatnenie práva z chybného plnenia) predávajúcemu.
16. Predávajúci písomne informuje kupujúceho o výsledku reklamácie.
17. Právo z chybného plnenia kupujúcemu nenáleží, ak kupujúci pred prevzatím
veci vedel, že vec má vadu, alebo ak kupujúci vadu sám spôsobil.
18. V prípade oprávnenej reklamácie má kupujúci právo na náhradu účelne
vynaložených nákladov vzniknutých v súvislosti s uplatnením reklamácie. Toto právo
môže kupujúci u predávajúceho uplatniť v lehote do jedného mesiaca po uplynutí
záručnej doby, v opačnom prípade ho súd nemusí priznať.
19. Voľbu spôsobu reklamácie má kupujúci.
20. Ďalšie práva a povinnosti strán súvisiace so zodpovednosťou predávajúceho za
vady upravuje reklamačný poriadok predávajúceho.
VIII. Doručovanie
1. Zmluvné strany si môžu všetku písomnú korešpondenciu vzájomne doručovať
prostredníctvom elektronickej pošty.
2. Kupujúci doručuje predávajúcemu korešpondenciu na emailovú adresu
uvedenú v týchto obchodných podmienkach. Predávajúci doručuje kupujúcemu
korešpondenciu na emailovú adresu uvedenú v jeho zákazníckom účte alebo v
objednávke.
IX. Osobné údaje
1. Všetky informácie, ktoré pri našej spolupráci uvediete, sú dôverné a budeme s
nimi tak zaobchádzať. Ak nám k tomu nedáte písomný súhlas, údaje o vás
nebudeme iným spôsobom než za účelom plnenia zo zmluvy používať, okrem
emailovej adresy, na ktorú vám môžu byť zasielané obchodné oznámenia, pretože
Všeobecné obchodné podmienky 
tento postup umožňuje zákon, ak ho neodmietnete. Tieto oznámenia sa môžu týkať
iba podobného alebo súvisiaceho tovaru a možno ich kedykoľvek jednoduchým
spôsobom (zaslaním listu, emailu alebo preklikom na odkaz v obchodnom
oznámení) odhlásiť. Emailová adresa bude na tento účel uchovávané po dobu 3
rokov od uzavretia poslednej zmluvy medzi zmluvnými stranami.
2. Podrobnejšie informácie o ochrane osobných údajov nájdete v zásadách
ochrany osobných údajov TU.
X. Mimosúdne riešenie sporov
1. K mimosúdnemu riešeniu spotrebiteľských sporov z kúpnej zmluvy je
príslušná Slovenská obchodná inšpekcia, so sídlom P. O. BOX 29, Bajkalská 21/A, 827
99 Bratislava, internetová adresa: https://www.soi.sk/sk. Platformu pre riešenie
sporov on-line nachádzajúce sa na internetovej adrese
http://ec.europa.eu/consumers/odr je možné využiť pri riešení sporov medzi
predávajúcim a kupujúcim z kúpnej zmluvy.
2. Európske spotrebiteľské centrum Slovenská republika, so sídlom Mlynské nivy
44/A 827 15, Bratislava 212 Slovenská republika, internetová adresa:
http://www.evropskyspotrebitel.sk je kontaktným miestom podľa Nariadenia
Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 524/2013 zo 21. mája 2013 o riešení
spotrebiteľských sporov on-line a dopĺňa nariadenie (ES) č. 2006/2004 a smernice
2009/22 / ES (nariadenie o riešení spotrebiteľských sporov on-line).
3. Predávajúci je oprávnený na predaj tovaru na základe živnostenského
oprávnenia. Živnostenskú kontrolu vykonáva v rámci svojej pôsobnosti príslušný
živnostenský úrad. Slovenská obchodná inšpekcia vykonáva vo vymedzenom
rozsahu okrem iného dohľad nad dodržiavaním zákona o ochrane spotrebiteľa a
zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku .
XI. Záverečné ustanovenie
1. Všetky dohody medzi predávajúcim a kupujúcim sa riadi právnym poriadkom
Slovenskej republiky. Ak vzťah založený kúpnou zmluvou obsahuje medzinárodný
prvok, potom strany dojednávajú, že vzťah sa riadi právom Slovenskej republiky.
Týmto nie sú dotknuté práva spotrebiteľa vyplývajúce zo všeobecne záväzných
právnych predpisov.
2. Predávajúci nie je vo vzťahu ku kupujúcemu viazaný žiadnymi kódexy
správania v zmysle ustanovenia § 3 ods. 1 písm. n) zákona o ochrane spotrebiteľa pri
predaji na diaľku.
Všeobecné obchodné podmienky
3. Všetky práva k webovým stránkam predávajúceho, najmä autorské práva k
obsahu, vrátane rozloženie stránky, fotiek, filmov, grafik, ochranných známok, loga a
ďalšieho obsahu a prvkov, patrí predávajúcemu. Je zakázané kopírovať, upravovať
alebo inak používať webové stránky alebo ich časť bez súhlasu predávajúceho.
4. Predávajúci nenesie zodpovednosť za chyby vzniknuté v dôsledku zásahov
tretích osôb do internetového obchodu alebo v dôsledku jeho použitia v rozpore s
jeho určením. Kupujúci nesmie pri využívaní internetového obchodu používať
postupy, ktoré by mohli mať negatívny vplyv na jeho prevádzku a nesmie vykonávať
žiadnu činnosť, ktorá by mohla jemu alebo tretím osobám umožniť neoprávnene
zasahovať či neoprávnene užiť programové vybavenie alebo ďalšie súčasti tvoriace
internetový obchod a užívať internetový obchod alebo jeho časti či softwérové
vybavenie takým spôsobom, ktorý by bol v rozpore s jeho určením alebo účelom.
5. Kúpna zmluva vrátane obchodných podmienok je archivovaná predávajúcim
v elektronickej podobe a nie je prístupná.
6. Znenie obchodných podmienok môže predávajúci meniť či dopĺňať. Týmto
ustanovením nie sú dotknuté práva a povinnosti vznikajúce po dobu účinnosti
predchádzajúceho znenia obchodných podmienok.
7. Prílohou obchodných podmienok je vzorový formulár na odstúpenie od
zmluvy.

Vytvořil Shoptet | Design Shoptetak.cz